האופוזיציה ליו"ר הכנסת: "בטל הליך חוק דירה שלישית"

איתי גדסי 7 Comment on האופוזיציה ליו"ר הכנסת: "בטל הליך חוק דירה שלישית"

חברי האופוזיציה בוועדת הכספים פנו הבוקר ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "בטל את הליך החקיקה הפסול של חוק מיסוי דירה שלישית" • זאת לאור חוות הדעת של היועץ המשפטי לכנסת כי נפל פגם בהליך החקיקה

ח"כ משה גפני צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90
12:39
30.04.24
יונת קפלן No Comments on המתנה שהקורונה הביאה לחיינו | הניה שוחט

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברי האופוזיציה בוועדת הכספים דורשים היום (א') מיו"ר הכנסת יולי אדלשטיין את ביטול הליך החקיקה הפסול של חוק מיסוי דירה שלישית. זאת לאור חוות הדעת הנחרצות של היועץ המשפטי לכנסת והיועצת המשפטית של ועדת הכספים.

במכתב ששלחו היום (א') ליו"ר הכנסת וליו"ר ועדת הכספים כתבו חברי האופוזיציה: "לאור הליך החקיקה הדורסני שהתקיים בלילה שבין יום חמישי לשישי האחרון בוועדת הכספים (15-16.12.2016) ולאור רמיסת זכויות חברי הכנסת כולם, שלא ניתנה להם האפשרות ללמוד את החוק המדובר, מפני שזה הונח לפניהם רק שעה קלה לפני תחילת הליך חקיקתו.

"ולאור חוות הדעת החד משמעית שהציגה עו"ד שגית אפיק, היועצת המשפטית של ועדת הכספים, בדבר ההליך הפגום וחסר התקדים של חקיקת החוק הנ"ל. וחוות הדעת הנחרצת בדבר "הפגם המהותי שנפל בשורש הליך החקיקה" שהציג עו"ד אייל ינון, היועץ המשפטי של הכנסת.

אנו דורשים שתודיע לאלתר על ביטול הליך החקיקה הפסול של פרק "מס ריבוי דירות" בחוק ההסדרים ועל דיון מחודש בחוק זה בוועדת הכספים.

נציין כי אין בסמכותו של יו"ר הכנסת אדלשטיין לבטל את הליך החקיקה בנושא מיסוי דירה שלישית. יו"ר הכנסת גם אינו יכול לקבוע את לו"ז וועדת הכספים.

 



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    חוצפנים כמה דירות יש לכם!
    כחלון תמשיך ככה לשתי דירות ובכל מחיר,
    כי זה דבר שנית להגדרה
    זה לא יכול להימשך ככה שאנשים לעולם לא יוכלו לקנות דירות בגלל קומץ ספסרנים

    1. לאן תילך סבתה בת 80 שגרה בדירה בת חדר1 בסחירות

  2. 6

    כן, אבל בל נשכח שמחיר השכירות יקפוץ פלאים

    1. כמות הדירות למכירה יתרבו
      כמות השוכרים יתמעטו
      אז יש פחות שוכרים
      השאלה עם בעוד כמה חודשים תקרא לעצמך גם נחת רוח

  3. 5

    המשכירים למרות המס לא ימכרו בגלל שגם במכירה יצטרכו לשלם מס שבח שהוא יוצא כמו המס דירה שלישית של 3 או 4 שנים, בשביל שהרפורמה הזו תצליח כחלון צריך להסיר את המס שבח לתקופה מסוימת

  4. 4

    כחלון…. מאכזב טעות שנימשכת מהבחירות.

  5. 3

    הבתים נרכשו בכסף נקי שעבר את כל המסים הקבועים בחוק.במקום להשקיע בבנק או בקופות גמל או בכל השקעה אחרת ולהפסיד כסף של חיסכון של שנים בשביל הפנסיה או לסעודי.קנו דירות למשמרות החיכסון.שהמדינה ושר האוצר יבדוק את ח.כ. והשרים לאחר יצאתם להכנסת פתאום נהפכו לעשרים דירות ועסקים שונים.מאיפה ,שם צריכים לבדוק מהיכן הכסף והרכוש.